Voorbereidingen - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Dieuwertje Gerven - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Dieuwertje Gerven - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: dieuwertjevangerven

Blijf op de hoogte en volg Dieuwertje

12 Januari 2012 | Nederland, Rosmalen

Hoi,

Vorige week zondag de laatste barreldag voor vertrek gehad, leuk om iedereen eens te zien en wie er allemaal mee gaat. Want we zitten tenslotte straks toch een tijd met elkaar samen op het compound!We hebben alle auto's getest in het zand, ook al ga ik niet mee rijden toch even gecrossed in de jeep.

Het begint wel te kriebelen, ik heb al een aantal voorbereidingen getroffen zo ben ik helemaal ingeënt. Heb ik een geïmpregneerd muskietennet aangeschaft. En heb ik nu vandaag dus ook mijn ticket geboekt! Volgende week even naar de huisarts om malaria medicatie te bespreken e.d. En dan ben ik bijna klaar om te gaan. Afgelopen maandag heb ik voor mezelf even een paklijst gemaakt... maar het is te veel wat ik allemaal mee wil nemen. Dus ik moet gaan strepen wat ik niet persee mee moet nemen, dit vind ik lastig want volgens mij heb ik écht al die spullen nodig ;-).

Nouja.. dit was mijn eerste verslagje in het reis dagboek.. tegen de tijd dat ik vertrek zal ik nog een update schrijven. En dan gaat 25 februari het grote avontuur beginnen!


X Dieuw




  • 06 Februari 2012 - 18:36

    Peggy:

    Hi Diewertje, super je hebt je ticket binnen. Met je moeder nog even gebabbeld over je reis-onderneming. Ik moet je zeggen dat ik jullie beiden erg dapper vind! Naarmate de datum dichterbij komt, zal de spanning wel stijgen. Hopelijk hou je ons ook op de hoogte van je reis. Dat is al een avontuur op zich. Als je eenmaal op locatie bent, zal ik regelmatig kijken op deze site en hopelijk krijg je de kans om wat beeldmateriaal toe te voegen. Sterkte met inpakken en eh...doe voorzichtig en ga vooral je intuitie / gevoel achterna...(pffff hahaha, dit was een opmerking van een andere moeder..)
    Doei Peggy (BaZ clubje van je moeder)

  • 14 Februari 2012 - 19:41

    Kim Bruyns:

    Hey Diewertje!!

    Bijna!! Wanneer kwam je precies aan?? Heb je ook tijden enz.? En weet je wie je op komt halen? Je vroeg namelijk of wij je ook wilde komen ophalen. Even kijken of dat allemaal wel mogelijk is :)

    Ik hoor het wel!

    Liefs! en succes met de voorbereidingen!

  • 23 Februari 2012 - 16:41

    Kim:

    Hallo Diewertje!
    Ik heb nog even gekeken of ik wat kon regelen voor zaterdag maar dat gaan niet lukken helaas. Gelukkig komt of alhagie of Franco je ophalen en die zijn ook echt super lief :) Zondag komen wij richting Kairoh Garden Daar blijven we alleen niet slapen. Alhagie heeft ons telefoon nummer dus je kan ons altijd bellen!
    Een hele goede vlucht en tot snel!

    xx Kim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dieuwertje

Dieuwertje goes Gambia

Actief sinds 21 Dec. 2011
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 14514

Voorgaande reizen:

25 Februari 2012 - 11 April 2012

Go For Gambia and Senegal

Landen bezocht: