Ready 2 go - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Dieuwertje Gerven - WaarBenJij.nu Ready 2 go - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Dieuwertje Gerven - WaarBenJij.nu

Ready 2 go

Door: dieuwertjevangerven

Blijf op de hoogte en volg Dieuwertje

23 Februari 2012 | Nederland, Rosmalen

Hallo allemaal,

Nou poehh.. Gisteren mijn laatste inkopen gedaan en mijn koffer is bijna helemaal ingepakt. Eerst kon hij niet meer dicht, maar na wat gepuzzel en wat kleren eruit (die ik waarschijnlijk niet nodig heb in gambia; 4 lange broeken, 3 truien, 6 paar schoenen etc.) past het allemaal net.

Paspoort check, vaccinatiepaspoort check, malariapillen check, internationaal rijbewijs check, verzekeringsspullen check etc.
Alles bij elkaar gezocht en netjes in een mapje gestopt.

volgens mij ben ik er klaar voor...
Morgen eerst nog werken en 's avonds gezellig met het gezin, Elise en m'n liefste uit eten en zaterdag kan de reis beginnen. Ik ben er klaar voor (denk ik)!

Als ik een volgende blog schrijf zit ik in Gambia WAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.. jullie horen van me!

X Dieuw

  • 23 Februari 2012 - 17:25

    Jack En Jeanne:

    Alles gecheckt,gecheckt en nu op naar Gambia! Goede reis Dieuw.Liefs. Jack en Jeanne.

  • 23 Februari 2012 - 17:36

    Frank IZ Oss:

    Hoi Diewertje,
    denk dat ik je niet meer zie in Oss voor dat je op reis gaat, daarom bijdeze een heel goeie reis, geniet van je verblijf daar,
    grtjs Frank.

  • 23 Februari 2012 - 20:39

    Imke:

    Oh Dieuwie, het schiet al echt op! Succes met de laatste loodjes hier, goeie reis alvast en kiep in tatsj! XX

  • 24 Februari 2012 - 14:25

    Jork En Ilse:

    Dieuw!
    Een hele goeie reis morgen en geniet er lekker van in Gambia.
    En je 'vriendenboekje' heb je die ook gecheckt ;-).

    xx Jork en Ilse

  • 24 Februari 2012 - 22:45

    Elise:

    Heeeeeel veel plezier!!! GENIET! Liefss x

  • 25 Februari 2012 - 16:39

    Charmaine En Peter:

    Hoi dieuw, heb je een goede vlucht gehad, geniet van je tijd in Gambia......

    Liefs Peter en Charmaine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dieuwertje

Dieuwertje goes Gambia

Actief sinds 21 Dec. 2011
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 14514

Voorgaande reizen:

25 Februari 2012 - 11 April 2012

Go For Gambia and Senegal

Landen bezocht: